2010-09-11
 12:27:50

boots

Hej ! Har inte kunnat blogga för har inte varit hemma, och har varit utan internet !
men iaf.. åkte till skövde igår o inhande en jacka... funderar på att åka o byta den, har ju kvittot kvar... men får se.
idag händer inget, ska rida en sväng med rebecca sen bara, annars är det helt tomt på schemat.
Får väll se sen hur jag roar mig på bästa sätt..
Har förresten hittat ett par skor som jag ska köpa !
från dinsko, 499:- hitta ingen bild, på hemsidan, såg dom ju i affären igår, skitsnygga !


elvira
PUBLICERAT: 2010-09-15, 16:01:49 | URL: http://elvirast.blogg.se/

Hej! Har läst din blogg flera flera gånger, och tycker den är jätte bra och rolig att läsa. Du kanske tycker det är konstigt att jag bara skriver det mitt i allt, men jag ville att du skulle få veta det :p ska lägga till dig på bloglovin nu, så du vet vem det är som följer dig! Tack för en superbra blogg, och fortsätt blogga som du gör! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: