2010-09-18
 09:22:37

då börjar stöket...

God morgon PPL !
har precis grattat min älskade syster Sara på 25 årsdagen !
Hon fick en tavla av mig som jag gjorde typ vid 11 igår kväll.. ^^
Och nu har stöket precis börjat för bröllopet, har typ fyra timmar på mig att göra mig i ordning så för min del äre väll rett lugnt, men sen om någon timme så kommer det ju massa annat folk som ska göra sig i ordning så det kommer ju bli fullt hus lixom ! maasssa bilder kommer sen från bröllopet ! inte för att det kanske glädjer någon annan att se dom bilderna, men det är ju min blogg, så love it or leave it.

osminkad sötnos ! aight ?

och ni måste komentera mera !  lixom jätte tråkigt att blogga annars...


Feliciaa'
PUBLICERAT: 2010-09-18, 15:58:14 | URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Hej! Tänkte om du kanske hade något förlag på några snygga höst/vinterskor? som kanske liknar dom som finns i min blogg :))

kramkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: