2010-08-30
 22:24:15

12 things

12 saker du inte visste om mig !

Livrädd för spindlar och ormar !
Mörkrädd ..
Rädd för "skräckfilmer".. skräckfilmer är en sånn där hatkärlek (som lutar lite mer åt hat) verkligen livrädd efter jag kollat på en, inbillar mig att det är mördare överallt.. och kan inte ibland vara ensam hemma för att jag tror det finns någon mördare i huset, eller någon mördare som står utanför och kollar på mig !
Är världens datanörd ! skulle aldrig klara mig en dag utan tillgång till internet, och sitter gärna uppe hela nätterna framför datan ..
Har sömnproblem.. Kan ta upp till 4 timmar innan jag somnar. Och vaknar oftast under natten av att jag inte ligger skönt, eller att jag är sugen på dricka..
Är beroende av dricka.. eller just något sött! skulle aldrig klara mig en dag med bara vatten eller mjölk..
Har 8 syskon, 2 systrar på pappas sida, Linda & Liselotte, 3 på mammas, Sara, Sussie & Ronny och 3 "plastsykon" eller vad man nu ska kalla det ? pappas "särbos" barn 3 st, Linda, Tobbe & Andreas tror jag den sista heter ? han bor i Sthlm så har aldrig träffat honom...
Typ alla jag känner kallar mig bortskämd, men jag vet igentligen inte varför? fast de e klart, har man ett sånt underbart barn som mamma och pappa har måste man ju bara köpa saker till henne ! :D ( haha, mamma bara för att jag vet att du läser min blogg (a)

Vågar knappt göra något själv, är rätt "kaxig" annars.. men blir blyg, om jag inte tycker att jag ser bra ut t.ex och så ska jag in o handla, då måste jag ha en kompis brevid !

★Haft en hund som hette Rambo, som jag älskade mest av allt, älskade ? älskar fortfarande mest av allt ! 7 år sen och gråter fortfarande när jag tänker på honom... ♥

Gillar inte barn, "barn" upp till 13 år.. alltså 0-13.. klarar lixom inte av dom ! men Wictor och Tindra gillar jag ju, kanske för att jag känner dom ? men riktigt skojsiga är dom, snuttisar ! ♥

Gillar att Bossa, ska alltid bestämma, och göra det jag vill, får jag inte min vilja igenom "sätter" jag mig på tvären.. 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: