2010-08-30
 20:08:07

ALLTSÅ FY FAN...

... Vad jag älskar min häst ! ♥
Ni skulle bara veta hur bra han gick idag ! helt underbar ♥
alltså red  barbacka idag, och annars när jag rider barbacka blir han så "uppspelt" lixom.. men idag, asså han gick helt perfekt ! asså seriöst, har haft honom i lite mer än ett år, och han har aldrig gått så fint som han gjorde idag lixom HELT perfekt ! asså idag, man märkte verkligen hur mycket vi har utvecklats tillsammans ! så hoppade vi lite småskutt, och han brukar alltid rusa mot hindrena, vare sig dät bara är en bom på marken eller lixom 1 m, men idag, asså så stolt jag är över min lilla gubbe ! han ba galoppera jätta fint imot, och höll formen ända fram tills han släpte på lite, och så direkt efter gick han i formen igen, lixom typ aoutomatiskt... fan vad jag älskar min bebbo ♥
jaja, nog pratat om honom nu.. hihi..


J'
PUBLICERAT: 2010-08-30, 21:25:38 | URL: http://jjjennifersofie.blogg.se/

vilken hemsida fixade du anonserna ifrån?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: