2010-08-26
 21:33:01

almost friday !

Hejhej hemskt mycket hej !
Vill bara börja med att säga Tack till alla mina läsare ! hade besöks rekord igår , fektt kul ! :D
och att det är så pass många som läser min lilla mini blogg ! :D
tacktack ! ♥
Och mamma filmade igår när jag hoppa, gick super ! red dressyr och hoppade lite på slutet..
hade inte tänkt att hoppa, men när mamma kom så ställde hon upp hindrerna..
Och det högst jag och tex hoppat tillsammans är typ 85 innan, och igår så höjde mamma så det låg på 1 m typ. och han bara flög över ! så höjde vi lite till, men då bara flög han rakt in i båda hindrerna ><
haha plus att det va super mycket lera och vatten, min hästis är bäst ! ♥
vet inte om jag lägger upp filmen på bloggen.. får se.
och imorn så äre skola "lagdag" låter ju kul ? fast nää
Och sen så drar jag och Amanda lite tidigare, först för att lämna Chanel hos pappa, sen till skövde och shoppa, sen åka till sussie och fixa oss sen be ge oss till Matfestivalen !
och nu ska jag se på Da vinchi-koden..
caio ! ♥¨
häst i trädgårn , och två andra söta bilder !
Ameday ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: