2010-08-24
 20:20:48

first fucking schoolday

HEJS ! ♥
Första skoldagen idag, rett najs, men lixom det ända vi gjorde var att sitta och prata.. om ingenting.
skit kul(y'
aja, åkte med pappa hem, åkte upp till stället där vi hade hästen förut, eller asså vi ska ju ha han där sen igen lite mer framåt hösten. så har ju nästan alla saker där. men iaf åkte upp dit och hämtade lite grejer, och bl.a hackamore bettet..
Red ut en sväng med Angelica och Bea, skrittade bara typ, men det var mysigt !
när jag kom hem så galoppera jag en stund på en volt och han gick fint ! han gick i form, och hade inte sån släng galopp som han brukar, utan mer samlad lixom, super fin !
Går han lika fint imorn så tvingar jag med mamma ut för att filma ! :) haha
och har lite ångest för jag vet inte vad jag ska ha för kläder imorn.. men får väll slänga ihop något, men är verkligen i behov av jeans ! får se om jag får hem några någon dag ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: