2010-08-22
 21:03:56

icefilms

Hej alla snyggingar !
Blev ingen ridtur förut, blev en cykeltur istället. men skön det..
mamma och jag va ute i skogen och plockade svamp, hittade massor !
ao och lat som jag är har jag inte "orkat" att fixa bilderna.. men ah shit the same lixom.
Och nu sitter jag här med Whiskey och ser på film ! såg nyss på Eclipse.. den var väll bra, men hade nog förväntat mig lite mer av den.. men tur att det kommer en 4a också !
Sen började jag att titta på Harry Potter och halvblodsprinsen.. men när jag kom till "Part2" så typ fungera det inte, eller det lixom sega som aset.. så nu har jag bytt till "A-Team".. får väll se om den funkar lite bättre !
Måste bara rekomendera sidan jag kolla på filmerna..
http://www.icefilms.info/index
Icefilms.info är en super bra sida ! kolla in den..
det va allt från mig, see yaa !


rebecca
PUBLICERAT: 2010-08-22, 22:48:17 | URL: http://beccli.blogg.se/

icefilms.net är inte bra !! :O

Man kan bara se filmen en viss tid sen måste man vänta i en timma för att fortsätta eller skaffa konto och då kostar det !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: