2010-08-03
 23:43:24

mitt beroende !

omg, asså har typ inte "erkännt" det för mig själv, men jag är helt beroende ! kan ni gissa av vad ?
dricka ! av alla dess sorter ! lixom allt med kolsyra och massa tillsätta sötningsmedel ! helt beroende !
det är nästan sjukt.. vi har alltid dricka hemma, jag dricker dricka till allt ! finns det inte dricka hemma, eller
jag inte får dricka på kanske högst två dagar, då blir jag helt typ uppstressad o vet inte vart jag ska ta vägen
och då typ blandar jag saft och dricker hundra gånger eller typ oboy, och jag brukar lixom gå upp
typ mitt i natten och dricka dricka.. fan jag är ju sjuk -.- haha behöver typ hjälp eller något, men vad gör man inte
för det man älskar ? driiiicker det ! 

oh nu blev jag sugen på dricka ! ska gå upp och dricka fanta caio !


elin
PUBLICERAT: 2010-08-04, 14:08:53 | URL: http://elingothe.blogg.se/

jag är också läskberoende :o

iaf cocacola beroende! :o


sanne
PUBLICERAT: 2010-08-04, 15:36:02 | URL: http://stylelicker.blogg.se/

haha ja :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: