2010-08-01
 03:19:12

mopedlover

halloj.
aoo kvällen blev ju lite halvkonstig.
börja med att jag o amanda typ åt pizza vid 3, och i typ fem timmar gjorde vi ingenting.
Sen vid typ, ah jag vet inte vd klockan var typ 10 kanske ? d¨ringer Hampus
och vill träffa Amanda, så vi kommer och möter han, jag och Amanda åkte lite moped.
Sen gick vi hem, tog med våra grejer och åkte moped till slätte ! och jag körde hela vägen !
haha från töreboda till slätte ! jag är lett fan bäst.. och tänk det var ALLRA första gången jag körde (h)
sen kom vi hem till Hampus, gjorde ingenting typ. Sen tog vi bilen och åkte för att hämta Karl, då va klockan typ 1.
Men han ville inte med, så då åkte vi tillbax, jag och Amanda körde som galningar på moppen runt och runt
i hela slätte ! fan vad kul de var ! :d
och nu så tänkte vi åka till sisjön o ta ett natt dopp, men dom kommer ju aldrig upp från källarn ?
så undra vad dom hittar på ;)

va väll typ allt från mig, see yaa !


Johan kiffe Göransson
PUBLICERAT: 2011-12-22, 09:20:36

Det var rackarns vad det lät kul det där med o köra moppe, jag Einar Lemke o Ingmar bygger just nu på en choppermoppe, den skall trimmas oså skall vi åka ut till Tommy o idiotvarva den på grusplanen. Ha ha ha vilket jästa ös det kommer att bli. Homy kommer oxå med o står o klämmer o hejjar på. Ha ert gött mvh johan.!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: