2010-08-13
 12:27:55

otur ?

det är kanske inte så "smart" och åka till Liseberg fredag den 13de ?
bara att vänta på att någon karusell går sönder och jag dör då..
men man får väll ändå hoppas på det bästa ?
att jag iallafall ramlar i en buske och överlever om karusellen går sönder..
jag kanske hamnar i tidningen och blir ett "mirakelbarn" ?
"Mirakelbarn överlevde när Balder rasade samman
hennes landning i busken dämpade fallet "
kommer det stå över allt i alla tidningar !
Aja wish me luck ! och håll tummarna för att jag landar i busken !
(landar jag inte i busken, vill jag bara hälsa att jag älskar cessy, rebecca&amanda, min familj och mamma ♥)
( mamma tillhör nog ordet "familjen" men tyckte det va lite gulligare om jag skrev mamma vid sidan om ! hihi )
/snej


felix
PUBLICERAT: 2010-08-17, 00:20:37

jag va oxo på liseberg då



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: