2010-08-03
 19:56:51

sketcher och lite andra bilder..

haha hej :)
kom typ nyss hem, eller inte..
men har haft det jäte trevligt idag, ätit som aldrig förr, spelat badminton och vollyboll,
åkt båt, åkt ring, och badat :)
så nu kommmer lite bilder..

min första "sketch" tyckte det va skit kul så kommer nog många fler så småning om ;)
va som sagt första gången så kanske inte så bra, men för er som inte fattar så pratar dom om strumbyxor..
en bild på sussie som jag gjorde om lite..
sen lite bilder från båtturen ..
haha ?
deras söta hund Stella :)



Sussie
PUBLICERAT: 2010-08-03, 21:16:46

Tack för den fina bilden på mig, blev SÅ glad när jag såg att du lagt upp den. Not :)Resten var bra hehe


sanne
PUBLICERAT: 2010-08-03, 22:57:33 | URL: http://stylelicker.blogg.se/

haha jo jag fatta att du skulle gilla den ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: