2010-08-11
 21:30:52

solo magazine in my ♥

HEJ alla mina söta små lovers ♥
Är i töreboda i amedays house !
idag har det inte hänt mycket, varit i Tibro i typ 4 timmar, inte så kul... men ah.
sen så hoppa jag av i töreboda och fixa lite hemma hos pappa sen så möte jag o ameday
och så gick vi till konsom och köpte godis ! soo snejandameday style..
ao, nu sitter vi här hon läser min solo tidning, och jag sitter här.. som vanligt.
hihi solo ♥  älskar tidningen ! och datan (a) haha när ameday ser det här inlägget kommmer hon bara; hsssss självklart datan också <<
hehu, ao, imorn händer inget ? måste få ett par byxor från Älgarås bara ? hur det nu ska gå till..
och på fredag som sagt drar jag till götet med sussie och micael :)
funderar
på att inte köpa något där nere och sen beställa mina efterlängtade byxor ist ? aja, får nog tänka på den saken.. video inlägg kommer föresten snart också ! håll utkik

gammla bilder från amedays computer !

see yaa !


amedaygiirl
PUBLICERAT: 2010-08-11, 21:52:57

hahah precis så jag tänkte om datorn asså, lixm du känner mig alldeles för bra snej ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: