2010-08-02
 17:31:37

svar på frågorna..

Hur gammal är du ?
18 april 1995 was I born.. så 15


Hur länge har ni kännt varandra ?
Jag och rebecca har känt varandra sen hon gick i 0an och jag gick i 1an..
så det blir väll typ 8 år :)

Har ni tänkt göra några video bloggar eller något liknande?
Aoo, det hade vi tänkt ! så håll utkik kommer nog en från oss var redan i veckan ! ;)


Har du haft någon annan stil någon gång? :D isånafall vad för stil ? :D
Nja, typ i 3 an någon gång va jag lite wb punk, men det höll inte så länge. haha
Sen har jag väll som alla andra varit "normal" alltså typ ingen stil utan bara handla på
Gina Tricot och Hm hela tiden ;)

allt bra?=)
ao, själv ? :)


Sanne, vart skulle din drömresa gå?
Vet inte riktigt.. har aldrig varit utomlands :$ men skulle jag åka någonstans så skulle jag vilja åka till
typ Afrika tror jag, eller Italien ..

En fråga till er båda, hur ska en kille göra för att vinna ert hjärta?
Alltså jag är rett "utseéndefixerad" så jag vet inte riktigt.. ser jag en riktigt snygg kille som typ Andreas Wijk, så
är jag helt fast sen ! Men annars så typ göra något fint, och något som man märker att han har ansträngt sig
för att göra.. då skulle han nog få mitt hjärta på fall.. ♥

Om du var på en öde ö, vilka fem saker skulle du velat ha med dig då?
ojojoj, min data, min mobil, min häst, en pizza och mamma ..


Fin blogg :)
en fråga till Sanne, vad är det för häst du har ?
asså kan du berätta lite om den ? ras, ålder, stamtavla, hur han är o rida, vad han är bäst på och lite så där ? han är väldigt lik en häst som jag hade för några år sen ! :)
kram
Sv halvblod, han e 20 i år, lite gammal men hans ålder märker man inte alls av, lika pigg som typ vilken unghäst som helst.. e: Castello 646 u: Oklahoma 14581 kom inte ihåg dom sista sifrorna exakt på oklahoma, men typ så.. Han är himla mysig o rida, väldigt stora och luftiga steg, typ alla som provridit honom har bara : "oj" haha, hans steg är speciella.. Han är bra i dressyr, väldigt bra, och när han kom till mig va han inte så himla bra på att hoppa lixom mest snublade över hindrena, då klarade han knappt 50cm, men nu tar han 80-90 lett, och blivit väldigt bra !  han ser inte ut som 20 eller hur ?



Till er båda.. Vad är eran ABSOLUTA favorit sak ? 
hur långa är ni ?
och till sanne, vad hade du tänk att välja för gymnasium ? :)
min absoluta favorit sak JUST NU är min nya rosa armabands klocka ! annars äre min data..
jag är 174 cm..
och jag hade tänkt att gå på plusgymnasiet i antingen gbg, jkpg eller malmö och utbilda mig till stylist ! eller
hästgymnasiet i Svedala.. :)

sanne- Vart köper du de flesta av dina kläder? :D
jag köper dom flesta kläderna på typ bikbok, topshop, hm.. men gillar också junkyard, sweatwear och hollywood..
köper kläder från gina också fast deras kvalité suger, och varenda människa har har deras plagg..



hej jag driver en blogg där jag har flera hundra läsare om dagen. antar att du har fler än så eftersomo att du kallar dig själv känd. så.. hur fick du igång din blogg och hur fick du de läsarna som du har nu? ge mig några bra tips.
Försom tydligen ingen läser kissies blogg, så kände ni heller inte igen bilden från hennes blogg, men jag googlade och då tog jag den för som den va snyggast.. jag och rebecca har precis börjat blogga så SÅ många läsare har vi inte än, men det kommer.. och kolla på din blogg, och ursäkta men den va hur tråkig som helst.. fixa en ny design, och en ny header, typsnitt m.m och gör minst 6 inlägg per dag, skriv om intressanta saker
och gör ett videoinlägg MINST en gång i veckan, varsegod för tipsen...


en fråga till er båda,
vad gillar ni för låt?
( sanne en låt, rebecka en låt :D )
Just nu är min favorit låt "princess" med Jay-Kay.. :)

Hur länge lever en fågel ?
konstig fråga ? jag vet inte ? rebecca kanske vet, hon ska köpa en.. :)

Kan ni skriva VARSINN bra blogg, som ni tycker är bra?
www.wynaut.blogg.se hon är supppper ! :)


Hoppas svarena dög för er, peace out !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: