2010-07-29
 20:17:25

i'm back there I belong..

HEMMA !
skulle åkt hem imorn, men pissväder så åkte hem o överraskade mamma ! (hon trodde jag skulle komma imorn)
Åkte via Karlstad för att jag skulle köpa min onepiece, men dom hade inte Cubus på Björkvik, :(:(
och varken ja eller pappa "orkade" åka in till stan, för som vi igentligen bara ville hem.. så ah men köpte 3 tröjar iaf..
ljusbrun, stickad från gina 249:-
ljusböått basic linne från gina 99:-
tshirt från Veromoda, 90:-
och nu sitter jag här och väntar på att min älskade lilla vovve ska komma hem !
sussie kom idag, och nu har hon gått med henne till mormor&morfar.. min älskade lilla pälskling !
hon är verkligen det bästaste lilla pälsdjuret i hela världen ! ♥
FAST hon e rett cp, ska lägga upp en film någon gång så ni får se hur jeeevla cp hon är :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: