2010-07-27
 19:39:05

min bloggbacke..

Hejsan, omg ja jag lever.. Ingen täckning, så så fort vi åker någonstans med bilen så passar jag på att ta med mig datan.. men ganska sugig täckning överallt. men som jag sa så har jag en packe utanför vårat lilla torp !
fick reda på att "hela" släkten har det tillsammans, men det är aldrig någon här, förutom vi nu då, och pappa älskar't så jag kommer ju få räkna med att åka hit varje sommar nu.. men då ska jag be han att vi köper en 4hjuling och har här uppe ! jätte mysigt är det här iaf ! ska ladda upp lite bilder efter det här, och så går jag hit till min lilla bloggbacke och laddar upp bilderna !
ah men idag har vi inte gjort så mycket.. Åkte till Torsby, och där typ gick vi runt och sen åt vi, helt meningslöst.. lika stort som Töreboda typ.. så ah HELT meningslöst..
sen skulle vi bada, åkte till en sjö, men det va svinkallt, långtjärn hette den, eller heter.. men ja, sen åkte vi till en annan, som inte va lika kallt, men fortfarande kallt, så det blev inte så mycket bad, och fikat glömde vi på trappen, så då fick vi fika när vi kom hem ! sen sola jag en timme eller så, sen så klippte jag gräs ! första gången i mitt liv ! hihih, men det va la kul ! ah fast nä..
men gjorde det BARA om jag fick något i utbyte ! så när vi åker hem ska vi stanna i karlsta så ska jag få antingen pierca mig eller, köpa min älskade onepiece mjukis dräkt ! lövelövelöve ♥


heidi
PUBLICERAT: 2010-07-27, 19:50:47 | URL: http://heidilindberg.blogg.se/

finns den att köpa i Sverige? :)


sanne
PUBLICERAT: 2010-07-27, 20:42:55 | URL: http://stylelicker.blogg.se/

aoo, på cubus för 499:- :)


heidi
PUBLICERAT: 2010-07-28, 14:05:10 | URL: http://heidilindberg.blogg.se/

jaha okej :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: