2010-07-26
 15:14:35

o m g

Hej från urkogen !
Jag sitter verkligen MITT ute i skogen ! eller inte just nu för nu är jag hemma hos min syster i sunne..
men ah har ingen täckning i skogen.. men i backen utanför huset har jag dey, så får väll gå ut dit
oxh sitta där mitt på vägen o blogga, men som sagt mitt i skogen, så det kommer ju inga bilar..
men rätt läskigt för som det spökar där, pappa mamma-min farmor-Svea dog i det där huset, så LITE
läskigt !
men ah tagit en del kort, som ni får se sen ! går nog ut till den där backen så ni får se en dagens utfit,
för om jag får säg det själv så är jag fett snygg idag ! (h)
haha, har på min strumpbyxor med !rosettband" på i bak, ni ser dom på min inköps lista längre ner..
och ett svart linne, som man dock inte ser så mycket av, och så en lila konstig big size tröja, och så har jag gjort en utåtbakad fläta, som går på sidan och så hela vägen ner, och sminket är som vanligt.. snyggt ! 
hihhi, ego med ett stor E..

hörs FÖRHOPPNINGSVIS sen..  

slänger in en halvgammal bild, på oss..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: