2010-07-30
 18:19:24

on the road

hejsvejs !
Sussie kom igår, och idag kom Micael (hennes pojkvän) och hans föräldrar !
så nu har vi grillat o så, och cessy har cpat som vanligt och föröskt att äta upp den andra hunden :)
nä, så farligt va det inte, men cp, det är hon...
Och skulle ju igentligen till Amanda idag, men hon ändrade alltihop, försom Emily skulle komma ist..
så ah hänger med sussie och micael till Skövde, och sover där inatt, och så träffar jag Amanda imorn ist...
blir väll lite pizza o godis, och bara ha lite almänt mysigt.. !

OCH jag & Rebecca, har en lite hemlighet, som vi kommer dela med oss av i ungefär mitten av augusti ! ;)
vi avslöjar inget än, men oj vad ni kommer bli paffa ! kommer bli göööör snyggt !
!
citronpaj o snickerskakor ligger och väntar på mig så får skynda lite.. !
avslutar inlägget med två bilder på moí ..
fuck va söt !


moaaa
PUBLICERAT: 2010-07-30, 18:21:38

hihih, vad söt du är ! (a)


Linn
PUBLICERAT: 2010-07-30, 20:08:05

Hur länge har du och Rebecca känt varandra ? :)


Kattis
PUBLICERAT: 2010-07-30, 20:08:38

Tycker ni borde börja video blogga !!


Paulina
PUBLICERAT: 2010-07-31, 11:04:45 | URL: http://paulinabladh.blogg.se/

hehe, såg att du tipsade mig på blogg tipsen (a)

hihi tack får jag väll säga :D

din häst va fin med , halvblod ?

snickerskakor är bäst :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: