2010-07-24
 23:06:32

p!nk on tour

aoo, som sagt va på p!nk igår, fett jobbig väntan bara innan hon kom, seeegt som faen !
jag o sara kom dit vid typ halv 7, och ah vi hade platserna ALLRA högst upp, eller a det va en rad bakom..
och det första förbandet började typ 10 över 7, och seriöst lixom ingen fatta vilka dom va ? asså man ba eh ?
och sen spelade dom i typ en halvtimme, sen tog det en halvtimme innan nästa band skulle börja, och jag visste att Takida skulle va som förband men så kom.. Good Charlotte in på scenen, och jag lixom ba svimma ! ah eller inte precis men ah :D mamma hade sagt att dom skulle spela, men Sara och jag ba nee dom kanske är med i USA bara lixom, haha men ah dom va grymt bra.. så spelade dom i typ 40 minuter något ? ah sen tog det en halvtimme till igen, och sen kom Takida, så spelade dom i typ en halvtimme-40min, och SEN efter typ en halvtimma så kom P!nk in ! med värsta entr'en ! ah hon va grym, men lite tråkigt att höra vissa låtar när man inte kände igenom dom, men ah :)

seen dog min mobil typ...
här är lite filmer från konserten också, från lite olika ställen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: