2010-07-23
 16:24:25

snabbt inlägg

Hejhej ! Är i Mölndal nu, i en lägenhet med sjukt fin utsikt !
jätte mysigt är det här, fick åka upp för typ världens brantaste backe, och alla är lixom så
ihop tätt, och litet o mysigt ! Tror vi ska ner och ät Thai eller pizza snart.. ganska hungrig nu efter
5 timmar av shopping ! Men ändå inte inhandlat så mycket. Men köpte blandannat en klocka
som jag längtat efter att köpa jätte länge, och nu blev den min !
Efter vi ätit ska jag o sis fixa i ordning oss snabbt sen så drar vi till ullevi !
haha och Sara och jag är ju SÅ smarta.. efter vi hade handlat klart och väntade på Dennis
så skulle vi gå och hämta våra väskor som vi låst in på stationen, så jag och sara går dit,
men först så letar vi efter den utgång som Dennis sagt att vi skulle stå vid, och sen så hitta Sara en "Glitter" butik
som vi gick in i, och sen fortsatte vi leta efter utgången. Och när vi trodde att vi hade hittat rätt så satte vi oss på en bänk och väntade. Och så kom ju Dennis då, Så åkte vi hela vägen hem till Mölndal (inte för att det är så jätte långt, men en bit är det ju) och precis när vi skulle svänga in på gatan där Dennis bor så frågar Sara:
Har du tagit din medicin ? ( Är allergisk mot pälsdjur, och Dennis har katt ) ... och då tyckte jag att något fattades, och så tänkte jag efter och jag ba; väskorna... vi glömde väskorna..
haha så då fick vi åka tillbaka till stationen och hämta väskorna... smarthuvven :)

Och imorrn som sagt så kommer ALLA bilder från helgen :) eller ah från fredagen typ...

 så ser min älskling ut på ett ungefär..

blev inget jätte kort inlägg, men ah bloggar mer imorrn !
pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: