2010-09-08
 21:18:27

gråter och tittar på idol..

Hejsvejs !
Kom nyss hem, typ.
Efter skolan åt jag & Amanda på valvet, kycklingcurrybaguete in my ♥
sen åkte vi o dansa Zumba ! shake the ass u know.
kom hem, cykla till stallet, min totta är så söt, gick in till honom i hagen, och pyssla om honom lite, o sen när jag skulle gå så följde han efter mig.. hihi awi. cute boy I have.
och nu ser jag på Idol, som typ slutar nu men ah..
Håller också på o små packar lite till imorn, stannar hos pappa då, och mitt uppe i röran hitta jag min fotobok som jag har lite härliga minnen i, har bl.a klistrat in två bilder på Rambo , skrivit en dikt om honom, och en liten annan text..
och som alltid börjar jag gråta.. klarar mig helt enkelt utan min kära vän ♥
Jag vet att han finns vid min sida varje dag..

" Do not stand at my grave and weep
I am not there, I do not sleep
I am a thousand wind that blow
I am the diamond glints on snow
I am the sunlight on ripend grain
I am the gentle aoutumn rain
When you awken in the morning hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight
I am the soft star that shines at night
Do not stand by my grave and cry
I am not there, I did not die. "




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: