2010-09-03
 15:54:15

häst häst och mera häst !

Texas rymde inatt ! han hade väll lite hemlängtan så han hade gått upp till Spigårn..
så precis när jag hade somnat så väckte mamma mig, så åkte vi o leta lite, men hade lite aning att han hade sprungit upp dit så vi åkte upp, och när vi kom fram va Bea och Ann-Chatrin där, och då hade dom fångat honom ! tack ♥
och vi hade endast med oss träns upp, så fick rida barbacka , i endast nattlinne, vinterjacka och skor.. kanske därför jag blev sjuk ? ao typ 4 km, sen fick han stå i trädgårn över natten.. såklart så fick vi klagomål.. ah så red tbx han till Näbben förut, glad blev han iaf av att träffa sina kompisar !
Kollade till hagen förut, men inte hål någonstans, så gick jag längst sidan och kolla om han kanske hadde hoppat över.. och det hade han såklart ...
kommer lite bilder sen, när jag laddat över dom..
tråkigt inlägg, men lite update skadar ju inte..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: